مراسم و سنت‌های عروسی در سال‌های گذشته تغییرات زیادی داشته است اما فاکتور ثابت در تمامی ازدواج‌ها از گذشته تاکنون، حلقه ازدواج و حلقه نامزدی است.

مدل مرسوم حلقه‌ی طلا و نامزدی رینگ‌های ساده‌ای است که با یک ردیف سنگ جواهر یا فقط یک سنگ مزین و ساخته شده‌اند. اغلب هم جواهر شفاف و بی‌رنگ برای حلقه نامزدی انتخاب می‌شود. اما برخی خانم‌ها دوست ندارند دنباله‌رو سنت‌های پیشینیان باشند و دلشان می‌خواهد کمی نوآوری کرده و تنوعی در حلقه ازدواجشان ایجاد کنند.

یا برخی هم تمایل دارند به جای خرید طلا ، الماس خریداری کنند اما ترجیح می‌دهند تراش الماس با نمونه‌های موجود در بازار متفاوت باشد. یا دست‌کم رنگ یا استایل خاصی داشته باشد. به طوری‌که نمونه مشابه آن را نتوان به‌راحتی در دست فرد دیگری یافت.

اگر جزو کسانی هستید که بدنبال جواهرات غیرمرسوم و غیرمعمول برای انتخاب به عنوان حلقه ازدواج هستید، از شما دعوت می‌کنیم پیشنهادهای زیر را از نظر بگذرانید. با گالری طلا و جواهر کیش طلا همراه باشید.

به جای استفاده از حلقه دایره‌ای مرسوم از انواع پیچ‌وتاب‌دار استفاده کنید

جذابیت و تفاوت این حلقه، شکلی پیچیده‌ی انگشتر است که با یک الماس بزرگ در مرکز و ردیفی از سنگ‌های ریزتر حسابی در دست خودنمایی می‌کند.

از حلقه‌ای استفاده کنید که طرح الماس منحصربه‌فردی داشته باشد

انگشتر پهن طلایی را با یک یا دو ردیف سنگ قیمتی که با الماسی بزرگ در مرکز تزئین شده برای نامزدی خود سفارش دهید تا حلقه‌تان شبیه هیچ‌یک از اطرافیان نباشد.

حلقه و الماس یکرنگ انتخاب کنید

طلای رزگلددر حال حاضر از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. اما سنگ الماس به رنگ رزگلد چیزی نیست که همه جا بتوانید آن را ببینید. پس برای تنوع طلب‌ها این گزینه خوبی است.

وقتی سنگ‌های رنگی گرانقیمت وجود دارد چرا الماس؟

یک حلقه زرد رنگ با ردیفی از گوهرهای رنگی و زیبا که با سلیقه در کنار هم چیده شده‌اند یک حلقه نامزدی مناسب برای افرادی است که دوست ندارند پیرو سنت‌های قدیمی‌ترها باشند.

یک حلقه ظریف اما کاملا متفاوت

این گزینه برای عروس‌هایی که انگشتان ظریف دارند و بدنبال حلقه‌های ساده اما شیک هستند بسیار عالیست. در عین حال، قیمت مناسبی هم دارد و همه جا می‌توان آن را بدست کرد و از زیبایی‌اش لذت برد.