با نگاهی به سال 2018 یعنی هنگامی‌ که شرکت هیوندا، مدلی کاملاً جدید و بازطراحی شده از شاسی‌بلند محبوب خود یعنی هیوندای سانتافه را معرفی کرد، می‌توان در سال 2020 این انتظار را برای این شاسی‌بلند کره‌ای داشت که با به‌روزرسانی‌هایی برای هرچه جذاب‌تر شدن و ماندن در رقابت‌های جهانی، همراه شود.

البته این به‌ روز رسانی‌ها را با تغییرات بسیار بزرگی که به معنای تغییر نسل در یک خودرو بوده و چهره و طراحی یک خودرو را ازاین‌رو به آن رو می‌کنند، نباید اشتباه گرفت؛ زیرا تنها دو سال از معرفی چهارمین و آخرین نسل از سانتافه یعنی سال 2018 گذشته و هنوز برای تغییرات بزرگ زود است.

شاخصههای استاندارد هیوندا سانتافه 2020

در نسخه استاندارد هیوندا سانتافه 2020، می‌توانیم شاهد شاخصه‌هایی باشیم که این خودرو، از شاسی‌بلند پرچم‌دار این شرکت یعنی هیوندای پالیساد به ارث برده است. سیستم‌ها و شاخصه‌هایی مانند سیستم ایمنی تشخیص و تحلیل نقاط کور خودرو برای جلوگیری از برخوردهای احتمالی با خودروهایی که در نقاط کور راننده قرار دارند.

در کنار این سیستم، می‌توانیم در نسخه‌های SE و SEL هیوندا سانتافه 2020، شاهد سیستم جدیدی باشیم که با نام هشدار سرنشینان عقب خودرو برای راننده به‌صورت استاندارد عرضه خواهد شد. این سیستم به این منظور کارگذاری شده است که در صورت قرار داشتن یک حیوان یا نشستن سرنشین در قسمت عقب خودرو، راننده در هنگام ترک کردن خودرو از وجود آن‌ها باخبر باشد.

قطعات هیوندای سانتافه 2020

هیوندا سانتافه 2020 با موتور 3.5 لیتری V6 در بازار استرالیا عرضه خواهد کرد.

این مدل جایگزین نسخهی 2.4 لیتری خواهد شد و میتواند 276 اسب بخار قدرت و 336 نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس مورد استفاده در سانتافه 6 سیلندر از نوع 8 دنده‌ی اتوماتیک است.

هیوندا سانتافه 2020 مدل اکتیو

از امکانات هیوندای سانتافه اکتیو 2020 باید به رینگهای 17 اینچی آلومینیومی، آینههای جانبی گرمکندار، نمایشگر 3.5 اینچی TFT در پشت آمپرها، نمایشگر 7 اینچی داشبورد، اندروید اتو، اپل کارپلی، بلوتوث، فرمان چرمی، دستهدندهی چرمی و سیستمهای کمکی رانندگی اشاره کرد.

امکانات پیشرفته در هیوندا سانتافه

هیوندای در تمامی تیپهای سانتافه پکیج کمکی رانندگی خود با نام SmartSense را نیز عرضه خواهد کرد که شامل سیستم کمکی پیشگیری از تصادف جلو، سیستم هشدار نقطه کور کمکی، سیستم هشدار خودروی پشت سری، سیستم هشدار هوشیاری راننده، رادار بین خطوط، نور بالای هوشمند و کروز کنترل هوشمند میشود.

برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد تمام خودرو های کمپانی هیوندای و کیا می توانید به بلاگ استارپارتس نماینگی فروش قطعات هیوندای و کیا مراجعه کنید.