خودروسازی کیا

کیا یک برند خودروسازی نیست که مخاطب را با طراحی‌های خاص هیجان زده کند، اما خودروهای آن از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار است. با این حال، به نظر می‌رسد این کمپانی این موضوع را بررسی کرده و اکنون قصد دارد تا لوگوی جدید تجاری خود را با یک طراحی هیجان انگیز و آینده‌نگرانه به بازار ارائه کند. در ادامه با استارپارتس نمایندگی فروش قطعات کیا و هیوندا همراه باشید.

لوگو فعلی کیا در هیچ ردهبندی جزو بهترین لوگوها قرار نگرفته است، شبیه اتومبیل‌های آن که تنها برای سرویسدهی بسیار مناسب هستند. به نظر می‌رسد برای طراحی لوگو فعلی آن هیچ وقت و هزینه‌ای صرف نشده و با ساده‌ترین امکانات آن را طراحی کرده‌اند.

آرم فعلی کیا

آرم فعلی کیا، از سال 1994 بر روی محصولات این شرکت دیده می‌شود و هر محصولی که ساخت این شرکت است، با آرم کیا نصب شده بر روی جلو و عقب آن، به بازار عرضه می‌گردد. این آرم در سال 2004 و به مناسبت 50 سالگی برند کیا، اندکی برجسته شد، اما سبک و سیاق کلی آن بدون تغییر باقی مانده است.

براساس گزارش KIPRIS یا سرویس اطلاعات مربوط به حقوق مالکیت معنوی کره، کیا از میانه سال جاری میلادی، با ارسال 50 طرح مختلف، در پی ثبت یک نام تجاری جدید برای خود بوده است.

بیشتر بدانیم : ترموستات کیا 

و بالاخره لوگوی جدید کیا

آرم تجاری جدید از یک نوشته کیا با رنگ مشکی یا قرمز، به همراه پس زمینه سفید تشکیل شده است.

پیش‌بینی می‌شود این آرم تنها در محصولات برقی کیا موتورز مورد استفاده قرار گیرد و به خصوص در Kia Soul و Kia Niro دیده خواهد شد.

لوگو جدید کیا موتورز، در مراسم رونمایی از مدل مفهومی ایمجین “Imagine by Kia” در نمایشگاه خودرو ژنو امسال، رونمایی گردید و با جلوه‌ای نورانی بر روی کاپوت و فرمان خودرو ظاهر شد.

با این وجود، آرم جدید تاکنون نقدهای منفی مختلفی را از رسانه‌های مختلف دریافت کرده است و به همین دلیل، کیا در رونمایی از آن، احتیاط به خرج می‌دهد

البته افرادی که به کانسپتهای اخیر این خودروساز کره‌ای توجه کرده‌اند شاید متوجه نصب لوگوی جدید کیا روی این خودروها شده باشند. لوگوی جدید کیا فونت کاملاً جدیدی داشته و  مستقیماً روی پانل‌های بدنه نصب شده است.

بیشتر بدانیم : از کجا قطعات کیا را به صورت اورجینال تهییه کنیم؟