با نگاهی به سال 2018 یعنی هنگامی‌ که شرکت هیوندا، مدلی کاملاً جدید و بازطراحی شده از شاسی‌بلند محبوب خود یعنی هیوندا سانتافه را معرفی کرد، می‌توان در سال 2020 این انتظار را برای این شاسی‌بلند کره‌ای داشت که با به‌روزرسانی‌هایی برای هرچه جذاب‌تر شدن و ماندن در رقابت‌های جهانی، همراه شود.

شاخصههای استاندارد هیوندا سانتافه 2020

در نسخه استاندارد هیوندای سانتافه 2020، می‌توانیم شاهد شاخصه‌هایی باشیم که این خودرو، از شاسی‌بلند پرچم‌دار این شرکت یعنی هیوندای پالیساد به ارث برده است. سیستم‌ها و شاخصه‌هایی مانند سیستم ایمنی تشخیص و تحلیل نقاط کور خودرو برای جلوگیری از برخوردهای احتمالی با خودروهایی که در نقاط کور راننده قرار دارند.

در کنار این سیستم، می‌توانیم در نسخه‌های SE و SEL هیوندا سانتافه 2020، شاهد سیستم جدیدی باشیم که با نام هشدار سرنشینان عقب خودرو برای راننده به‌صورت استاندارد عرضه خواهد شد. این سیستم به این منظور کارگذاری شده است که در صورت قرار داشتن یک حیوان یا نشستن سرنشین در قسمت عقب خودرو، راننده در هنگام ترک کردن خودرو از وجود آن‌ها باخبر باشد.

موتوری قدرتمند در قلب هیوندا سانتافه 2020

هیوندا سانتافه 2020 با موتور 3.5 لیتری V6 در بازار استرالیا عرضه خواهد کرد.

این مدل جایگزین نسخهی 2.4 لیتری خواهد شد و میتواند 276 اسب بخار قدرت و 336 نیوتون متر گشتاور تولید کند. گیربکس مورد استفاده در سانتافه 6 سیلندر از نوع 8 دنده‌ی اتوماتیک است.

نسخه‌ی دیگر هیوندا سانتافه 2020

هیوندا سانتافه 2020 در نسخهی دیگر به موتور 2.2 لیتری توربو دیزل مجهز است که 197 اسب بخار قدرت و 325 نیوتون متر گشتاور دارد. این مدل نیز از گیربکس 8 دندهی خودکار و سیستم AWD بهرهمند است و قیمتی مشابه با مدل 2.4 لیتری AWD دارد. قیمت این اسن نسخه از 29 هزار دلار شروع میشود و در بالاترین تیپ به 38 هزار دلار میرسد.

امکانات پیشرفته در هیوندا سانتافه

هیوندای در تمامی تیپهای سانتافه پکیج کمکی رانندگی خود با نام SmartSense را نیز عرضه خواهد کرد که شامل سیستم کمکی پیشگیری از تصادف جلو، سیستم هشدار نقطه کور کمکی، سیستم هشدار خودروی پشت سری، سیستم هشدار هوشیاری راننده، رادار بین خطوط، نور بالای هوشمند و کروز کنترل هوشمند میشود.

راننده همچنین با استفاده از نرمافزاری روی تلفن همراه خود میتواند به برخی امکانات مانند باز و بسته کردن درها و روشن کردن موتور از راه دور دست پیدا کند.

از کجا قطعات هیوندای سانتافه را خریداری کنیم ؟

در بازار امروز کشور ایران بردون شک خرید قطعات هیوندای و کیا کار آسانی نیست ، در چنین شرایطی فروشگاه لوازم یدکی خودرو استار پارتس اقدام به فروش قطعات هیوندای و کیا کرده است و تماممی قطعات اورجینال را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مشتری قرار میدهد