حدود یک سال پس از تغییر نسل هیوندای سوناتا،کیا اپتیما 2020 هم با چهره‌ی جدید رونمایی شده است. با حضور هیوندای در راس سهام‌‌داران خودروسازی کیا موتورز، محصولاتی مثل سوناتا و اپتیما با پلتفرم و امکانات فنی مشابه در سال‌های اخیر تولید شدند.

تحول در کیا اپتیما 2020

با این اوصاف، تحول در ماشین اپتیما 2020 پس از تغییرات انقلابی هیوندای در سوناتا قابل پیش‌بینی بود. حدود ۲۰ سال از تولید نسل اول اپتیما می‌گذرد. این خودرو با هدف افزایش فروش کیا موتورز در بازار جهانی، جایگزین مدل کردوس (Credos) شد که عرضه‌ی محدود به کره‌جنوبی و استرالیا داشت. نسل دوم اپتیما سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ به تولید رسید و با فیس‌لیفت سال ۲۰۰۸ وارد ایران شد.

نسل جدید اپتیما برای تولید در سال ۲۰۲۰، یک دهه پس از معرفی مدل قبلی رونمایی شده است. از سال ۲۰۱۰ تاکنون، تغییر چشم‌گیر ظاهری و فنی در اپتیما دیده نشده بود.

بیشتر بدانیم :

طراحی کیا اپتیما 2020

طراحی جلو‌پنجره این خودرو شگفت انگیز معروف به “پوزه ببری” مشبک و براق، به‌همراه نوار کرومی مات، زیبایی خاصی به نمای روبروی اپتیما 2020 می‌دهد.

کم‌ترین تغییرات در سپرها صورت گرفته‌است. سپرهای ساده و تایرهای بزرگ از مشخصه‌های همیشگی کیا بوده‌است که در اپتیما جدید 2020 نیز با کم‌ترین تغییر ظاهر شده‌است.

چراغ‌های جلو از نوع LED تمام اتوماتیک هستند که به‌صورت اتوماتیک با توجه به نیاز راننده در جاده نور را تنظیم می‌کنند.

طراحی داخلی کیا اپتیما 2020

باید گفت طراحی داخلی این خودرو بیشتر راننده محور است. سیستم حافظه یک‌پارچه موجود برای جایگاه‌های صندلی و آینه‌های راننده، تنظیمات راننده را ذخیره می‌کند، این اطلاعات با استفاده از وصل شدن حافظه اتومبیل به تلفن‌همراه از دور قابل‌کنترل خواهد بود.

از مشخصه‌های دیگر طراحی داخلی این خودرو بی نظیر راحتی بسیار و فضای آزاد برای نشستن سرنشینان است.

امکاناتی نظیر استارت دکمه‌ای، ترمز خودکار، سیستم هشدار خروج از لاین، سیستم کنترل نقاط کور و امثال آن از جمله فاکتورهایی است که برای راحتی راننده در نظر گرفته‌شده‌است.

امتیازات مثبت طراحی داخلی اپتیما 2020

صندلی‌های چرمی خوش‌دوخت و راحت از جمله امتیازات مثبت طراحی داخلی این خودرو می‌باشد. صندلی راننده با قابلیت تنظیم در 10 جهت مختلف با پشتیبان ستون فقرات، صندلی سرنشین جلو نیز قابل‌تنظیم در 10 جهت و هم‌چنین تنظیمات متفاوت برای تکیه‌گاه است. صندلی‌ها تماما دارای سیستم گرم‌کن و سیستم تهویه هستند.

از کجا قطعات کیا را خریداری کنیم ؟

فروشگاه لوازم یدکی خودرو استار پارتس اقدام فروش قطعات کیا و هیوندا کرده است ، و این امکان را به شما میدهد که در سریع ترین زمان ممکن تمامی قطعات کیا و هیوندای را به صورت حضوری . مجازی خریداری نمایید.