شرکت خودروسازی KIA کیا فیس لیفتی از اسپورتیج 2020 را در نمایشگاه خودروهای به روز در  شیکاگو 2019 به صورت رسمی رونمایی کرد . این فیس لیفت از نیمه اول امسال وارد بازارهای جهانی خواهد شد و برای اولین بار تریم S به تریپ های قبلی LX،EX،SX اضافه شده است که اشاره به اسپرت بودن این خودرو دارد.

کیا اسپورتیج2020 مانند هر فیس لیفت دیگر تغییراتی جالب در نمای بیرونی و طراحی داخلی خود دارد که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

طراحی بیرونی اسپورتیج 2020

درنمای جلوی  این خودرو  یک نوار کرومی براق قرار دارد که سر تا سر سپر جلو امتداد یافته و نهایتا از میان چراغ های مه شکن عبور میکند.چراغ های جلوی این خودرو طراحی به روزتری دارند و خریداران میتوانند جراغ های LED را برای خودروی خود از همان ابتدا سفارش دهند.

بزرگترین تغییرات در بدنه اسپورتیج در سپر جلو آن اعمال شده است و در نمای عقب هم با طراحی به روز شده چراغ ها، سپر و خروجی اگزوز روبرو هستیم.

در نمای جانبی نیز رینگ های جدیدی با رنگ خاکستری به طراحی ظاهری این خودرو اضافه شده است.

 

طراحی داخلی

داخل کابین این خودرو تغییرات چندانی نکرده . یک نمایشگر 8 اینچی به صورت استاندارد در جلوی آن قرارداده شده است که این نمایشگر از اپل و اندروید پشتیبانی میکند.فرمان این خودرو طراحی متفاوت تری دارد و همچنین دریچه های ورودی هوا نیز به روز شده اند .

اضافه شدن شارژر بدون سیم گوشی هوشمند، هشدار توجه راننده ، دستیار حفظ حرکت خودرو بین خطوط و کروز کنترل هوشمند از دیگر امکانات اسپورتیج میباشد.

مشخصات فنی اسپورتیج 2020

موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر با 181 اسب بخار قدرت و 237 نیوتن متر گشتاور به صورت استاندارد در این خودرو قراردارد.

اگر دنبال قدرت بیشتری در این خودرو هستید ، میتوانید سراغ موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو بروید که این موتور 240 اسب بخار قدرت در نسخه دیفرانسیل جلو و 237 اسب بخار قدرت در نسخه چرخ های متحرک و 353 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک نیز برای انتقال قدرت در نظر گرفته شده است.

از کجا قطعات کیا را خریداری کنیم ؟

فروشگاه  رسمی لوازم یدکی خودرو استار پارتس اقدام به فروش قطعات کیا و هیوندای به صورت اوجینال کرده است و هم چنین این امکان را به شما می دهد که تمامی قطعات کیا و هیوندای را در سریع ترین زمان ممکن به صورت انلاین خریداری کنید.