مدل جدید کیا برای رقابت با بنز و تسلا

شرکت خودروسازی کیاموتورز می‌خواهد ماشین الکتریکی جدیدش (ایمجین) را هم‌زمان با رقابت با محصولات لوکس و گران‌قیمت، نگاه مردم به این مارک را تغییر دهد.

ابر قدرت کیا در راه است

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از بی بی سی ماشین جدید کیاموتورز سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه می‌شود و براساس کانسپتی به نام ایمجین ساخته می‌شود که سال گذشته نمایش داده شد.

عصرایران– کیا موتورز طی نمایشگاه خودروی ژنو 2019 از محصولی جذاب با نام ایمجینن رونمایی کرد که به عنوان یک خودروی تمام الکتریکی طراحی جذاب و متفاوتی را پیش روی مخاطبان قرار داد.قرار است این خودروساز کره‌ای همچنین آماده است تا یک مدل EV را که با هیوندا اشتراک دارد را به نمایش بگذارد.

کیا در نظر دارد محصولی بسیار باکیفیت را برای رقابت با تسلا، مرسدس و ب ام و وارد بازار کند که برچسب قیمت ارزانتری را همراه خود داشته باشد.

همچنین در طراحی جدید خود ظاهری متفاوت را خلق کند که در نگاه اول با هیچ یک از بخش‌های خودرویی سازگاری ندارد.

بیشتر بدانیم :

طراحی فوق حرفه ای

طراحی متفاوت ایمجین بویژه گرافیک چراغ های اصلی در قسمت جلو و عقب خودرو یکی از مهمترین تفاوت های آن با محصولات مشابه است.

مهندسان کیا همچنین ستون میانی ایمجین را حذف کرده اند و بار آن را بر دوش توسعه ستون آخر در طراحی فست بک نهاده اند.

خودکشی با ایمجین

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ درب ها نیز در حالت خودکشی باز می شوند تا هرچه بیشتر بر تفاوت های طراحی ایمجین تاکید شود.

قدرت فوق العاده ایمجین

خودروی فناورانه کیا موتورز دارای برد حرکتی 500 کیلومتر خواهد بود و از سیستم باتری جدید 800 ولتی استفاده خواهد کرد که طی 20 دقیقه ظرفیت آن با یک شارژر 350 کیلوواتی دیی سی از 20 به 80 درصد می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودرو های کمپانی های کیا و هیوندای و هم چنین خرید تمامی لوازم یدکی و قطعات کیا و هیوندای می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.