کیا سلتوس 2021

کیا یک کمپانی تولید خودرو که در چند سال اخیر فروش و محبوبیت زیادی در ایران داشته . از ماشین های مشهور کیا مثل کیا اپتیما کیا اسپورتیج و… که ماشین های بسیار پر فروشی در ایران بوده اند نمونه های مثال زدنی از خودرو های این کمپانی هستند .

این شرکت به تازگی ماشینی با نام کیا سلتوس 2021 ماشینی مدرن معرفی کرده که پیش بینی میشود فروش خوبی بخاطر آپشن ها و نکاتی که در این مطلب اشاره می شود داشته باشد . با ما همراه باشید..

تغییرات نسخه کیا سلتوس 2021

این ماشین تا به حال نسخه قبلی نداشته و امسال شرکت کیا موتورز تصمیم به رو نمایی از کیا سلتوس کرده . این ماشین بسیار فوق العاده با آپشن ها و امکانات فراوانی معرفی شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بدانیم:

آپشن ها

–کیا سلتوس 2021 از قابلیت kia drive wise active بهره می برد . این قابلیت به ایمن راندن در جاده و جلوگیری از تصادفات خیلی کمک می کند و لذت یک رانندگی ایمن و راحت را به راننده می دهد .

-با اینکه شما در اکثر ماشین های امروزی یک نمایشگر در وسط کنسول می بینید ولی آنها همیشه کیفیت خوب و جالبی ندارند . نمایشگر 25 اینچی کیا سلتوس 2021 که بسیار بسیار با کیفیت می باشد .

این نمایشگر در کنسول تعبیه شده که احتمال زیاد یا سیستم عامل اپل کارپلی یا سیستم عامل اندروید اتو مجهز شده . احتمال بسیار نمایشگر بالا سلتوس 2021 از بلوتوث پشتیبانی می کند و قابلیت های زیادی برای سرنشینان ایجاد می کند .

-این نمایشگر می تواند به دو گوشی هوشمند به صورت همزمان وصل شود و امکان ایجاد رضایت برای تمام سرنشینان را به وجود آورد

-وقتی کیا سلتوس 2021 را دارید و قصد مسافرت دارید به تنها چیزی که فکر نمی کنید حجم اثاثیه است ! حتما می پرسید چرا ؟ دلیلش این است که صندوق عقب این ماشین ظرفیتی معادل 26.6 متر مربع فضا دارد.

-البته که این ماشین آپشن های زیادی دارد که نوشتن آن ها و همینطور خواندنشان وقت بسیار زیادی می خواهد برای همین این ما اینجا به چند مورد از جدید ترین و مدرن ترین های آنها اشاره کردیم .

مشخصات فنی

کیا سلتوس 2021 در دو نسخه عرضه می شود . یکی از آن ها چهار سیلندر با ظرفیت 2 لیتر می باشد و قدرتی معادل 146 اسب بخار تولید می کند .

البته نسخه دوم چهار سیلندر همراه ظرفیت 1.6 لیتر همراه توربو شارژ قدرتی معادل 175 اسب بخار تولید می کند . به احتمال زیاد سلتوس 2021 مصرف سوخت بسیار کمی داشته باشد.

از کجا قطعات کیا سلتوس را بخریم ؟

اگر صاحب یکی از خودرو های کیا هستید حتما به تعویض قطعات آن نیاز پیدا میکنید شما می توانید برای خرید تمامی قطعات کیا و هیوندای به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.