کیا اپتیما 2021

یک شرکت با ماشین های مرغوب که چند سالی در ایران مشغول به فروش ماشین بوده و همیشه استقبال زیادی از ماشین های این کمپانی می شده، شرکت کیا موتورز است که کم کم ماشین های نسل 2021 خود را معرفی و در کشور های مختلف عرضه می کند .

یکی از معروف ترین ماشین ها که کم تر کسی اسم آن را نشنیده ماشین کیا اپتیما است ، که نسخه اپتیما 2021 این ماشین معرفی شده و در ادامه به مشخصات این ماشین خواهیم پرداخت ….

تغییرات نسخه 2021 اپتیما

در نسخه جدید اپتیما شاهد تغییرات زیادی بودیم .

-همانطور که در تصویر می بینید طرح قسمت جلوی ماشین کامل عوض شده ، و چراغ های خطی LED قرار گرفته . چراغ ها نیز باریک تر شده .

قسمت پایینی جلو پنجره در اجزا و کمی  سایز دچار تغییراتی شده است . همینطور می توان به هودلاین ها ( hood line ) که چین خوردگی دور لوگوی کیا موتورز است ، اشاره کرد که بسیار زیبا شکل گرفته.

-یکی از بخش های مهم هر خودرو سقف آن است . شاید سقف شیب دار و جدید اپتیما 2021 شما را به فکر بیندازد که این ماشین به یک بک لیفت تبدیل شده ولی همچنان اپتیما یک سدان با صندوق عقب محسوب می شود .

-در طراحی نسل جدید اپتیما از پنجره ه ی بدون فریم استفاده شده و نوار های کرومی که در تصویر می بینید به گفته شرکت کیا صرفا جهت تزیین به کار رفته .

بیشتر بدانیم :

تغییرات زیاد در صندوق عقب

در تصویر زیر می توانید تغییر بسیار زیادی که در صندوق عقب  اپتیما 2021 اعمال شده ببینید .

دو چراغ مجزا در نسخه قبلی اپتیما جای خود را به چراغ های یک پارچهLED که قبلا در آزرای 2020 رویت شده و حالا به اپتیما 2021 سرایت کرده .

همانطور که می بینید شکل اپتیما 2021 به صورت یک ماشین بک لیفت در آمده ولی هنوز اپتیما 2021 یک ماشین سدان صندوق دار است .

مشخصات فنی اپتیما 2021

موتور کیا اپتیما 2021 یک موتور 1.6 لیتری دارای توربو شارژ 177 اسب بخار قدرت تولید می کند که این موتور در خودروی سوناتا نیز حضور دارد .

البته باید به این نکته اشاره کرد که قدرت پیشرانه اپتیما 2021 برای سرعت پایین بسیار خوب و معقول است اما در سرعت بالا شما با صدای ناخوشایندی رو به رو می شوید .

برای اپتیما 2021 یک پیشرانه 2 لیتری و همچنین یک پیشرانه 2 لیتری با توربو شارژ که نام آن اپتیما GT خواهد بود نیز در نظر گرفته شده .

از کجا قطعات کیا اپتیما را خریداری کنیم ؟

اگر صاحب خودرو کیا اپتیما هستید حنما به تعوض قطعات و لوازم یدکی خودرو خود نیاز پیدا میکنید ، شما می توانید برای خرید تمام قطعات و لوازم یدکی کیا و هیوندای به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.