در این مطلب از طلافروشی اینترنتی کیش طلا  راهنمای خرید طلا  هدیه برای دختر و پسری که  تولدش را جشن گرفته را برایتان نوشته‌ایم

هدیه برای دخترهای نه چندان کوچک

خب حالا که دختر کوچولوی شما تقریبا بزرگ شده و در آستانه بزرگسالی است بهتر است چیزهایی انتخاب کنید که کلاسیک باشد و بتواند در دوره‌ی جدید زندگی‌اش استفاده کند. مثلا جواهرات گزینه‌ی مناسبی است اما مثل همیشه فراموش نکنید که چیزی بخرید که مطابق سلیقه و شخصیت او باشد.

الماس

الماس و جواهراتی که با الماس آغشته شده‌اند یکی از بهترین دوست‌های هر دختری است و همچنین جشن تولد  فرصت مناسبی برای گرفتن هدیه‌ای پر زرق و برق و درخشان برای اوست. مثلا به کمک یک گوشواره  طلا ، دستبند تنیس و حتی گردنبندی ظریف و پر از الماس می‌توانید او را بسیار خوشحالش کنید.

 اکسسوری ساده

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای هدیه پرداخت کنید، جواهراتی که ساده‌ با قیمت‌های پایین‌تر انتخاب کنید. به عنوان مثال دستبند یا گردنبندی از جنس نقره یا رز گلد مناسب است.

اکسسوری‌های الهام گرفته

برای راهنمای خرید هدیه طلا باید بگوییم که با توجه به اکسسوری‌های دوست داشتنی دخترتان می‌توانید بفهمید که به چه چیزهایی علاقه دارد. همچنین با الهام گرفتن از آنها، دستبند یا گردنبندی را سفارش دهید که بیانگر حالات درونی اوست مانند ایده گرفتن از کلماتی مانند “امید” یا “عشق”.

سنگ ماه تولد

دادن انگشتر طلا  یا گردنبند ساده و زیبایی که با سنگ ماه تولد تزیین شده است همیشه ایده خوبی برای خرید هدیه طلا بوده است. قطعا برای هجدهمین سالگرد تولد هم تبدیل به خاطره‌ای به یاد ماندنی می‌شود.

هدیه برای پسرهای نه چندان کوچک

نوبتی هم باشه نوبت پسرها است. ممکن است جواهرات برای پسرهای نوجوان کمی غیر قابل انتظار باشد اما ساعت از زیورآلات شیکی به حساب می‌آید. ساعت‌ با بندهای استیل یا چرم هدیه ایده‌آلی برای یک پسر ۱۸ ساله است. همچنین دستبندهای چرمی، مهره‌ای یا بافت که تکه‌ای طلا روی آنها کار شده است نیز برای پسرهای جوان و نوجوان بسیار مناسب است. بسته به تیپ و سبک زندگی پسر موردنظرتان برایشان یکی از انواع دستبند طلا را خریداری کنید.