کارایی کدام خودرو بهتر است؟ از لحاظ عملکرد چطور؟

با کمی تحقیق و مطالعه میتوان متوجه شد که کیا اسینگر نماینده تمام و کمال برند ماشین سازی کیا از لحاظ کارایی است. این ماشین از لحاظ فنی امتیازات بالایی دریافت کرده که نشان از کارایی بینظیر آن دارد. با این حال اگر نیم نگاهی به کیفیت و عملکرد خودروهای هیوندای بیندازید. متوجه می‌شوید که هم از لحاظ کارایی هم از لحاظ عملکرد، هیوندای یک سرو گردن از کیا بالاتر قرار دارد.

برای مطالعه بیشتر :

راهنمای خرید اویل پمپ هیوندای و کیا

کدام خودرو در طراحی داخلی گوی سبقت را ربوده؟

این بخش یکی از چالش برانگیز ترین قسمت مقایشه خواهد بود. راننده ها دیدگاه ها و علایق خاص خود را دارند و به طور کلی نمیتوان گفت که کدام برند در زمینه طراحی داخلی از دیگری سرتر است. با این وجود صاحبان نظر در خصوص طراحی خودرو، برند کیا را بسیار سرتر از طرف مقابل میدانند.

نمونه هایی از شیک ترین و بهترین طراحی های داخلی خودرو در کیا اپتیما هیبریدی و علی‌الخصوص در ماشین کیا سول مدل سال 2019 دیده میشود. هر کدام از این ماشین ها توانسه اند نمره قابل قبول 8.7 را از صاحب نظران دریافت کنند.

بررسی از لحاظ قیمت

ماشین های پایه در هر دو نوع برند هم کشور، تقریبا در مقایسه با رقبای خارجی آن ها بسیار مناسب تر است. از لحاظ قیمت، بیشتر ماشین های هر دوم برند در یک سطح است. با توجه به اینکه عمده تمرکز هر دو برند پاسخگویی به بازارهای پر مخاطب آسیایی است، از لحاظ قیمت میتوان خودروهای آن ها را در یک محدوده قابل قبول و مشتری پسند در نظرگرفت.

کدام خودروها امنیت سرنشینان خود را بیشتر تامین میکنند؟

مهمترین ملاک انتخاب هر خودرویی در واقع تامین امنیت سرنشینان است. خودروهای کیا در این زمینه بسیار موفق تر از هیوندای عمل کرده اند. در تمامی تست های امنیت سرنشین این خودررو کیا است از بیشتر رقبای خود سرتر است

در مجموع کدام بهترند؟

فکر نمیکنم نیازی به این قسمت باشد چون بیشتر مسابقه را کیا از هیوندای برد. با این وجود باید بگوییم که در نهایت سلیقه شخصی افراد باز هم یکی از ملاک های انتخاب خواهد بود. هرچند که حرف نهایی درباره مقایسه ها را آمار و ارقام می‌زنند. تمام نمره هایی که به خودروها و ماشین ها داده شده کیفیت و ویژگی های برندهای مختلف را تعیین میکند.

قطعات هیوندای و کیا را از کجا بخریم؟

شما می توانید برای خرید تمامی قطعات هیوندای و کیا به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.