وقتی به دنبال خرید لباس و تدارکات عروسی هستید بهتر است خرید گردنبند مناسب لباس عروس را هم مدنظر داشته باشید. همانطور که می‌دانید جواهرات به کامل شدن استایل شما کمک زیادی می‌کنند. این مساله در مورد لباس عروسی هم مصداق دارد و می‌توانند باعث زیباتر دیده شدن تیپ نهایی شما بشود.

بهترین گردنبند برای روز عروسی گردنبندی  است که لباس شما را کامل کند و متناسب با شخصیت خاص شما باشد. در اینجا به نکاتی برای تهیه گردنبند مناسب لباس عروسی اشاره کرده‌ایم. با گالری پرسته همراه باشید.

انتخاب فلز مناسب برای گردنبند لباس عروسی

برای خرید جواهرات عروسی، اولین قدم، انتخاب نوع فلز است. برای اینکه همه‌ی جواهرات شما در کنار هم ترکیب شیک و فریبنده‌ای ایجاد کند بهتر است که همه جواهرات از فلزهای واحد انتخاب شوند؛ یا این فلزات با هم هارمونی داشته باشند.

تکمیل سبک لباس خود

وقتی در تکاپو خرید عروسی هستید سعی کنید به استایل کلی خود توجه کنید. مثلا به سراغ گردنبندهایی بروید که با نوع لباس و یقه آن همخوانی داشته باشد. در انتخاب لباس و جواهرات یادتان باشد که شما می‌خواهید آن دو یکدیگر را کامل کنند و شما را خوش استایل کنند، نه اینکه به فکر سلیقه دیگران باشید.

توجه به انواع یقه‌ها برای انتخاب گردنبند مناسب لباس عروس

همانطور که همه ما می‌دانیم شکل یقه لباس عروس در انتخاب مدل گردنبند نقش بسزایی دارد. در واقع مدل یقه لباس است که نوع و اندازه گردنبند را تعیین میکند.

همچنین علاوه بر اطراف یقه بهتر است که به مدل قسمت جلوی سینه لباس عروس هم دقت کنید. چون اگر این قسمت از لباس منجوق و طرح زیادی داشته باشد برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد، یک گردنبند ساده را انتخاب کنید. اما اگر لباس شما بسیار ساده و کلاسیک است با انتخاب گردنبندهای بزرگتر و زرق و برقدار به آن روح و جلوه ببخشید. در اینجا به چند مدل یقه و گردنبند متناسب با آن اشاره کرده‌ایم:

هماهنگی جواهرات با یکدیگر

هنگامی که قصد دارید چندین اکسسوری را با هم بپوشید دقت کنید که ترکیب آنها با هم و همچنین لباس شما سازگاری دارند. درواقع باید سبک، مدل سنگها، رنگ و فلزات جواهرات با یکدیگر یکسان باشند. این حرف به این معنی نیست که تمام آنها کاملا شبیه به یکدیگر باشند، بلکه یک نقطه مشترک آنها را با همدیگر پیوند دهد تا شیک به نظر برسند

قصد خرید طلا دارید ؟

شما می توانید رای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا  کم اجرت به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.