شرکت هیوندای یکی از شرکت های معتبر خودروسازی در کل دنیا است. این شرکت در اصل متعلق به کشور کره جنوبی است، اما محصولات این شرکت در تمام دنیا به فروش میرسند. ماشین هیوندای سوناتا مدل 2018 یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت معتبر است.

برای مطالعه بیشتر : واتر پمپ اوانته

ظاهر ماشین برای هر کسی مهم است. هرچند که بزرگترین ملاک برای خرید ماشین امنیت سرنشینان است، اما هیچ کس از زیبایی و طراحی خودرو نمی‌گذرد. طراحان هیوندای سوناتا 2018 تمام خلاقیت خود را روی این ماشین پیاده کرده اند. و ظاهر بسیار شیکی برای آن دست و پا کرده اند.

ظاهر ماشین آنقدر زیبا و امروزی است و که بسیاری از خریداران ترجیح میدهند بگویند یک ماشین اسپرت زیر پایشان دارند. اگر دقت کنید متوجه طراحی جدید چراغ ها و خطوط منحنی ظریف در ماشین خواهید شد.

قطعات و آپشن های پلاستیکی در بخش جلوی خودرو به هیچ عنوان دیده نمیشود. بخش جلو کاملا فلزی و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تعبیه چراغ های مه شکن در بخش زیرین سپر ظاهر ماشین باعث شده که تصویری از ماشین های پرسرعت در تصور ما نقش ببندد.

نمای عقب هیوندای سوناتا 2018 چشم نواز است. شما اثری از اگزوز دوگانه نمی‌بینید و برای این ماشین تنها یک اگزوز، آن هم در یک جای خوب در نظر گرفته شده است. هر چند برای مدل اسپرت ماشین دو عدد اگزوز در نظر گرفته شده است. در هر صورت به نظر میرسد کمتر منتقدی میتواند از ظاهر زیبای این ماشین ایراد بگیرد. زیرا پاسخگوی سلیقه های متنوع است

قطعات هیوندای سوناتا را از کجا بخریم؟                                                                                                                                         

شما می توانید برا خرید تمام قطعات هوندای سوناتا و هم چنین تمام قطعات کیا و هیوندای به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه و تنها با چند کلیک قطعه مورد نظر خود را خریداری نمایید