حلقه نامزدی برای انگشت­‌های کشیده

آنهایی که انگشتان کشیده‌­ای دارند بسیار خوش شانس هستند چون به راحتی می­‌توانند انگشتر طلا برجسته و جسورانه مانند مدل­‌های مار که راه خود را به سمت انگشت می­کشند، بپوشند و امتحان کنند.

همچنین حلقه­‌هایی با سنگ­‌های بزرگ مناسب دست‌های کشیده­‌اند،که همین نکته میتواند بهترین بهانه برای پوشیدن حلقه‌هایی طراحی شده با نگین الماس یا زمرد باشد. این مدل باعث می­‌شود تا فرد احساس غرور و خوش‌پوشی پیدا کند.

حلقه نامزدی برای انگشت­‌های کوتاه

برای اینکه انگشتان کوتاه، کشیده به نظر برسند، به دنبال حلقه­‌هایی باشید که با سنگ­‌هایی کشیده مانند سنگ­‌های بیضی شکل یا برش‌­هایی مانند گلابی طراحی شده باشند. همچنین حلقه‌­هایی که دارای رکاب باریک هستند به همراه ناخن­‌های بلند باعث کشیده دیده شدن انگشت می­‌شوند.

حلقه نامزدی برای انگشت­‌های پهن

هنگام خرید حلقه بر اساس شکل انگشت‌ های دست ، اگر انگشتان پهنی دارید، سعی کنید از پوشیدن حلقه­‌هایی با سنگ‌­های کوچک و باریک خودداری کنید؛ چون در این مدل حلقه‌­ها پوست دست از دو طرف حلقه بیش از حد نمایان می­‌شود که منجر به بزرگتر شدن انگشت شما خواهد شد. در عوض به جای آن از حلقه­‌هایی با سنگ­‌های گرد بزرگ و یا سبک‌­های خوشه­‌ای که روی یک رکاب متوسط یا ضخیم قرار دارند، استفاده کنید که بسیار هم چشمگیر هستند.

حلقه نامزدی برای انگشت­‌های باریک

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که انگشت‌های باریکی دارید، بهتر است از پوشیدن حلقه­‌هایی که برای عریض­تر به نظر رسیدن حلقه از سنگ‌­های کوچکی روی رکاب نازک استفاده کرده‌­اند، خودداری کنید.

همچنین حلقه­‌هایی که سنگ روی آنها بصورت گلابی شکل یا قطره‌­ای طراحی شده­ است برای افرادی که انگشت­‌هایی باریک اما کوتاه دارند گزینه خوبی است زیرا باعث کشیده به نظر رسیدن دست­‌های آنها می­‌شود.

حلقه­‌های نامزدی برای دست­‌های بزرگ

برعکس افراد قبل، اگر کسانی که دستان بزرگی دارند حلقه­‌های ظریفی بپوشند، انگار یک حلقه اسباب بازی در دست دارند! فراموش نکنید که حلقه‌های بزرگ و جسورانه مخصوص شما طراحی شده­‌اند. از پوشیدن این حلقه­‌های زرق و برق­دار نترسید، بلکه می‌­توانید با اعتماد بنفس آنها را بپوشید و همیشه بدرخشید.

حلقه­‌های نامزدی برای دست­‌های کوچک

کسانی که دستان کوچکی دارند، بهتر است سنگ روی حلقه را متناسب با سایز دست خود انتخاب کنند. بطور مثال حلقه­‌هایی که با سنگ­‌های ظریف گرد یا به شکل قلب هستند. همچنین، حلقه­‌های پرنسسی می­‌توانند برای این افراد گزینه خوبی باشند.

قصد خرید طلا دارید؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید