انتخاب جواهرات بر اساس موقعیت نشان می‌دهد شما تا چه اندازه به مد و فشن تسلط دارید و به خوبی می‌دانید هر جایی تیپ و استایل خاص خود را می‌طلبد. بدون شک هم می‌دنید که مثلا زنجیر طلا یا سرویس طلا که در مهمانی‌های شبانه استفاده می‌کنید، برای پوشیدن در طول روز و در محل کار به هیچ عنوان مناسب نیست.

جواهرات مناسب برای محل کار

انتخاب جواهرات بر اساس موقعیت کاری به این امر بستگی دارد که در چه شرکت و چه فضایی کار می‌کنید. اینجا دیگر باید کاملا دقت نظر داشته باشید و حواستان را حسابی جمع کنید. محل کار شما کجاست؟ در اداره است، مدرسه، بیمارستان یا محیط‌های جدی دیگر؟

سعی کنید در محل کار خود جواهرات کلاسیک و ساده‌ای مانند حلقه‌های کوچک، گوشواره‌های میخی، آویزهای کوچک‌، دستبندهای زنجیره‌ای یا النگوهای ساده تکی بیندازید.

جواهرات مناسب برای مهمانی‌های رسمی و خاص مثل عروسی یا همایش

اینجا هم وقت درخشیدن شماست! برای مهمانی‌هایی که لباس رسمی مثل، کت و شلوار یا پیراهن و لباس شب می‌پوشید، جواهرات شما باید خاص و باشکوه باشد.

آیا لباس شما ساده است و به شما اجازه خودنمایی نمی‌دهد؟ پس، سعی کنید جواهرات خود را ساده و متعادل نگه ندارید. از جواهراتی که الماس‌های یا سنگ جواهرات بزرگ دارند استفاده کنید تا ظاهری جذاب و فریبنده به شما ببخشد.

جواهرات مناسب برای شام یا عصرانه در دورهمی‌های دوستانه

دورهمی‌های دوستانه و غیررسمی در واقع مراسمی هستند که باید برای انتخاب لباس و جواهرات خود هوشمندانه عمل کنید.

این مراسم دقیقا همان وقتی است که به شما اجازه می‌دهد بدرخشید و شخصیت خود را عیان کنید. در واقع، اینجا دیگر آزاد هستید هر کاری دلتان می‌خواهد بکنید؛ به جز این که حواستان باشد جواهراتی که برای موقعیت‌های خاص انتخاب می‌کنید را برای میز شام دوستانه استفاده نکنید.

قصذ خرید طلا دارید؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت بهطلا فروشی آنلاین کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.