خرید طلا (گردنبند طلا )  به صورت آنلاین از طلا فروشی اینترنتی به رعایت برخی نکات و اصول نیاز دارد که ما در این مطلب می‌خواهیم این موارد را برایتان توضیح دهیم.

تعیین سایز گردنبند طلا بر اساس اندازه دور گردن

برای خرید آنلاین گردنبند طلا باید اندازه دور گردن خود را بدانید. برای گرفتن اندازه‌ی گردن، یک  متر نواری، یا اگر متر ندارید روبان یا پارچه باریک را دور گردن خود بپیچید. حواستان باشد متر به گردن چسبیده باشد تا اندازه دور گردن به طور دقیق و صحیح به دست بیاید. از روی متر، اندازه دور گردن را مشخص کنید. اگر با روبان یا نوار پارچه‌ای دور گردن خود را اندازه گرفته‌اید، آن نقطه‌ای که دو سر نوار روی هم افتاده را با دست نگه دارید، نوار پارچه‌ای را روی یک سطح صاف بگذارید و با خط‌کش یا متر فلزی اندازه‌ی آن را ببینید.

به عددی که به دست می‌آید باید ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر اضافه کنید. به این صورت سایز متوسط گردنبند مناسب شما به دست می‌آید.

تعیین سایز گردنبند طلا بر اساس قد

اولین قدم برای خرید آنلاین گردنبند طلا ، تعیین سایز آن است. تعیین اندازه گردنبند بر اساس طول زنجیر آن مشخص می‌شود. از آنجا که گردنبند چندین سایز استاندارد مختلف دارد شما باید اندازه‌گیری شخصی خود را هم داشته باشید تا بتوانید اندازه مناسب خودتان را پیدا کنید.

قد آدم‌ها در جلوه‌ی گردنبند تاثیر زیادی دارد. هر فردی باید متناسب با قد خود، اندازه گردنبند را تعیین کند. گردنبندهای بلند برای افراد کوتاه‌قد اصلا مناسب نیست. همچنین، گردنبندهای کوتاه در گردن افرادی که قد بلند دارند اصلا دیده نمی‌شود و در نتیجه جلوه‌ای هم نخواهد داشت.

تعیین سایز گردنبند طلا بر اساس فرم صورت

اندازه گردنبند می‌تواند صورتتان را کشیده‌تر، پهن‌تر، باریک‌تر یا کوتاه‌تر از فرم اصلی‌اش نشان دهد. به همین خاطر، می‌توانید با انتخاب اندازه درست گردنبند، صورت خود را زیباتر و خوش‌فرم‌تر نشان دهید. چگونه؟ به روشی که در زیر توضیح داده‌ایم:

گردنبند چوکر اندازه‌ای بین ۲۵ تا ۴۰ سانتی‌متر دارد. این گردنبند برای افرادی که صورت قلبی شکل و چانه‌های تیز و دراز دارند بسیار مناسب است. به این خاطر که می‌تواند تیزی پایین صورت این افراد را تا حدی مخفی کند. این ترفند همچنین برای افرادی که صورت مربعی یا صورت کشیده‌ی مستطیلی دارند هم بسیار کاربرد دارد.

افرادی که صورتشان دایره‌ای و گرد است باید از انتخاب و خرید گردنبند طلا کوتاه خودداری کنند. به این خاطر که گردنبند کوتاه باعث گردتر دیده شدن صورت خواهد شد. گردنبندهای بلند با اندازه‌ای بین۶۶ تا ۹۱ سانتی‌متر برای کسانی که صورت‌های پهن و گرد دارند بسیار مناسب‌تر است.

آنهایی که صورتشان بیضی شکل است می‌توانند از هر فرم و اندازه‌ی گردنبندی که دوست دارند استفاده کنند.

د