نه تنها برای امسال بلکه برای همه سال های گذشته و پیش رو صنعت طلا و جواهر برای طراحی محصولات جدید خودشان از اصول خاصی پیروی میکنند. طراحی گوشواره طلا از این قاعده مستثنی نیست. به طور کلی ۶ قاعده در طراحی انواع مدل گوشواره ۲۰۲۰ وجود دارد که عبارتند از:

تأکید – روی یک بخش از جواهر بسیار تاکید میشود. به عبارتی بخشی از جواهر را برجسته تر و قابل توجه تر میکنند. مثلا در ساخت گردنبند ممکن است بخشی از زنجیر را به رنگ قابل توجه تری در بیاورند.

حرکت و جابجایی – طراح جواهرات باید روی جرک جواهری که طراحی کرده کار کند. به عبارتی در موقعیت های مختلف باید مشخص شود که جواهر چگونه حرکت کرده یا جابحا میشود.

۴ مورد دیگر عبارتند از:

  • نسبت کیفیت به وزن
  • کنتراست
  • وحدت و یکپارچگی جواهر
  • هارمونی جواهر با ویژگی های استفاده کننده

بهترین مدل گوشواره طلا ۲۰۲۰ چیست؟

سابق بر این ما تنها چند مدل گوشواره داشتیم اما طی چند سال گذشته چند مدل دیگر وارد بازار طلا و جواهر شده اند. این روزها به نظر میرسد که طرح های خمیده بهترین مدل سال هستند. گوشواره های  با طرح های خمیده برعکس گوشواره های قدیمی از هیچ شکل خاصی تبعیت نیمکنند. (مانند دایره ای، اشکی، لوزی و ..)

بهترین مدل برای بچه ها

اگر قصد خرید گوشواره طلا برای فرزند دلبخند خودتان را دارید احتما میدانید که خرید گوشواره برای آن ها کمی متفاوت تر است و از اصول خاصی پیروی میکند. برای مثال شما نباید برای آن ها گوشواره های کشیده و بلند، تیز و یا خیلی بزرگ بگیرید. بچه ها بهتر است که گوشواره های گرد دایره ای که دو سر آن ها در هم قفل میشود استفاده کنید. هرچه دختر شما بزرگ تر میشود بهتر است که بر اساس سلیقه خودش و همچنین اصول دیگر خرید اقدام به خرید کنید.

قصد خرید طلا داری؟

شما می توانید برای اطلاع از قیمت طلا و هم چینین خرید طلا کم اجرت به طلا فروشی اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چن کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.