خرید آنلاین گوشواره طلا همانند خرید آن از مغازه است. تنها مساله‌ای که باید در خرید از طلا فروشی اینترنتی مدنظر داشته باشید، اعتبار و اصالت فروشگاهی است که از آن به صورت اینترنتی خرید می‌کنید.

برای این که انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید فقط کافیست پیش از خرید طلا  به چند گزینه توجه کنید. ما در ادامه این مطلب تمامی مواردی که برای خرید آنلاین گوشواره طلا باید مدنظر داشته باشید را مطرح کرده‌ایم

راهنمای انتخاب گوشواره طلا بر اساس فرم صورت

برای انتخاب گوشواره شما باید اول از همه به فرم صورت خود توجه کنید. به این صورت که گوشواره باید تکمیل‌کننده فرم صورت شما باشد. یعنی چه؟ یعنی مثلا اگر صورت گرد دارید، بهترین مدل گوشواره برای شما فرم مستطیلی است. چرا؟ زیرا گوشواره مستطیلی با اضلاعی که دارد می‌تواند گردی صورت شما را متعادل‌تر نشان دهد.

به عبارت دیگر، شما برای انتخاب بهترین گوشواره طلا برای صورت خود باید به دنبال طرحی باشید که متضاد مشخصات صورت شماست.

در زیر به اختصار فرم‌های مختلف صورت و گوشواره مناسب آن را برایتان نوشته‌ایم:

گوشواره طلا برای صورت بیضی: افرادی که صورت بیضی دارند می‌توانند هر مدل گوشواره که دوست دارند استفاده کنند. برای این افراد هیچ محدودیتی برای انتخاب مدل وجود ندارد. البته گوشواره‌های آویز که بیضی هستند بیشتر از بقیه مدل‌ها به صورتشان می‌آید. اما توجه داشته باشید که بهتر است آویزهای طلا خیلی بلند یا پهن نباشند.

گوشواره طلا برای صورت گرد: گوشواره‌های بلند و مستطیلی مناسب زنانی است که صورت‌های گرد دارند. مدل‌های آویز یا اشکی هم مدل‌های مناسبی برای این افراد بشمار می‌رود زیرا بلندی گوشواره باعث می‌شود تا گردی صورت کمتر به چشم بیاید.

گوشواره طلا برای صورت قلبی: گوشواره‌های آویز که دارای خطوط و خمیدگی‌های متعددی هستند برای صورت‌های قلبی بهترین گزینه بشمار می‌روند. مثلا گوشواره‌هایی که بخش پایینی آنها عریض‌تر است برای پر کردن بخش خالی گونه‌ها به سمت چانه گزینه خوبی هستند.

گوشواره طلا برای صورت مربعی: گوشواره طلا که فرم دایره‌ای دارد از تیزی زوایای صورت مربعی می‌کاهد و باعث متعادل دیده شدن چهره می‌شود. شاید بتوان گفت بهترین مدل گوشواره برای این صورت‌ها، گوشواره‌های حلقه‌ای بسیار بزرگ است که تا چانه پایین می‌آیند.

گوشواره طلا برای صورت باریک و کشیده: گوشواره‌های حلقه‌ای، چلچراغی یا اشکی بلند گزینه‌های مناسبی برای این فرم صورت است. گردی گوشواره‌هایی که قد بلندی هم دارند کمک می‌کند تا درازی صورت کمتر دیده شود.

راهنمای انتخاب گوشواره طلا بر اساس رنگ موها

موهای بلوند و روشن: گوشواره طلای زرد بسیار بهتر از طلای سفید یا پلاتین برای موهای روشن است.

موهای تیره: گوشواره‌های طلای سفید یا پلاتین بیشتر به این رنگ مو می‌آید.

موهای قرمز: گوشواره طلای زرد و رزگلد برای مو قرمزها مناسب‌تر است.