یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی هیوندای که به تازگی وارد ایران شده است؛ هیوندای i20 است. واسطه واردات این ماشین به داخل ایران شرکت آسان موتور بود. مدت کوتاهی پس از واردات این خودرو به ایران، هیوندای تصمیم گرفت که آی 20 را در خاک ایرا مونتاژ کند. این تصمیم کافی بود تا برای مونتاژ آی بیست در کشور ایران، تغییراتی نیز در طراحی و کیفیت ماشین اعمال شود.

در خصوص طراحی داخلی این ماشین مطمئن باشید که هیچ کم و کاستی وجود ندارد. منحصربفرد بودن طراحی فضای داخل کابین و به کار بردن با کیفیت ترین متریال در آن، از مهمترین نکات در هیوندای I20 است. با نشستن در داخل این ماشین حس رانندگی در ماشین های با مدل های بالاتر و لوکس به شما دست میدهد.

برای مطالعه بیشتر : راهنمای تعویض شمع هیوندای

ترکیب دو رنگ بسیار چشم نواز در عناصر داخل کابین، باعث شده حس راحتی به سرنشینان ذست بدهد. اتفاقا بدون دستکاری و با همین دو رنگ، آی بیست وارد ایران شد.

تمام کلیدها و امکانات رفاهی داخل کابین در دم دست ترین جاهای ممکن جای داده شده اند. راننده بدون اینکه کنترل خود بر ماشین را از دست دهد، به راحتی به آپشن ها و تمام کلیدها دسترسی دارد. در مدل های جدیدتر i20 خوشبختانه یک مایتور کاربردی 7 اینچی مجهز به USB و AUX تعبیه شده که از زبان پارسی نیز پشتیبانی میکند.

نسبت به تیپ های پایه، مدل های جدیدتر I20 مقدار کمی عریض تر هستند و سرنشینان فضای بیشتری برای استراحت و تحرک دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوازم یدکی هیوندای و کیا می توانید به فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.