یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی هیوندای که به تازگی وارد ایران شده است؛ هیوندای i20 است. واسطه واردات این ماشین به داخل ایران شرکت آسان موتور بود. مدت کوتاهی پس از واردات این خودرو به ایران، هیوندای تصمیم گرفت که آی 20 را در خاک ایرا مونتاژ کند. این تصمیم کافی بود تا برای مونتاژ آی بیست در کشور ایران، تغییراتی نیز در طراحی و کیفیت ماشین اعمال شود.

برای مطالعه بیشتر : راهنما خرید لنت ترمز هیوندای

یکی از اهداف کلی طراحی و تولید این ماشین و نمونه های مشابه آن، جلب توجه جوانان و کسانی است که طراحی های مدرن را می‌پسندند. از لحاظ ظاهری و طراحی، این خودرو تا کنون شاهد تغییرات ریز و درشت زیادی بوده است.

اگر به بخش جلویی خودرو نگاه کنید متوجه حضور سبک کلاسیک جلو پنجره  خواهید شد. هیوندای اصرار دارد که یک حالت 6 ضلعی به آن بدهد تا شباهتی با مدل های همیشگی خودروهای خود داشته باشد.

یکی از دلایلی که آی بیست بزرگتر از چیزی که هست جلوه میکند، وجود خطوط حجیم و برآمده بر روی بدنه کاپوت است. یکی از دلایل قیمت نسبتا مناسب آن نیز استفاده از مدل جالب چراغ های اصلی و همچنین موقعیت چراغ های مه شکن است.

اگر به طرفین هیوندای I20 نگاه کنید، نمای جالبی خواهید دید. چراغ راهنمای تعبیه شده در آینه ها، زیبایی نمای جانبی را بیشتر میکنند. همچنین هر کدام از دستگیره ها با یک روکش از کروم پوشانده شده اند که در نوع خود جالب توجه هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات هیوندای و کیا می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو استارپارتس مراجعه کنید.