از کارتیه گرفته تا پیاژه ، دیور و مونیکا وینادر، رزگلد یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای جواهرات و مصنوعات طلا بشمار می‌رود. با یک گردش ساده در میان فروشگاه‌های آنلاین طلا و جواهر می‌توانید به‌راحتی به این باور برسید که رزگلد همه جا هست.

رزگلد نوعی آلیاژ است که از ترکیب طلای خالص با مس و مقدار کمی نقره ساخته می‌شود. طلای خالص بسیار نرم است و به همین خاطر به آن فلزات دیگری اضافه می‌کنند که قابلیت شکل‌گرفتن پیدا کند و بتوان از آن استفاده کرد. ترکیب فلزات در این آلیاژ متفاوت است. اما به صورت استاندارد، ۷۵ درصد طلای خالص (به رنگ زرد)، ۲۱ درصد مس (قرمز) و ۴ درصد نقره (نقره‌ای) با هم ترکیب می‌شوند تا در نهایت طلای رزگلد ساخته شود.

رزگلد، در واقع طلای صورتی زیبا و چشم‌نواز است که دوام و استحکام بالایی نیز دارد. جذابیت رزگلد و دلیل اینکه بیشتر برندها در محصولات لوکس خود از آن استفاده می‌کنند این است که رنگ آن با رنگ پوست بدن انسان همخوانی زیادی دارد و بسیار زیباتر از طلای زرد خودش را نشان می‌دهد.

جالب است بدانید که استفاده از رزگلد در صنعت طلا و جواهرسازی باعث درخشش بیشتر محصول می‌شود. این رنگ بسیار زنانه و لطیف است و هارمونی زیادی با تیپ‌های مختلف دارد.

از مشهورترن برندهای طلا و جواهر که استفاده گسترده‌ای از رزگلد در طراحی محصولات خود دارد، می‌توان به مونیکا وینادر اشاره کرد؛ برندی که اکسسوری‌های بسیار زیبا و خلاقانه طراحی و عرضه می‌کند. Monica Vinader یک برند بریتانیایی است که در طراحی و ساخت گوشواره، گردنبند، آویز، دستبند و انگشتر فعالیت دارد. این کمپانی در سال ۲۰۰۲ میلادی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و بنیان‌گذار آن نیز مونیکا وینادر است.

برند مشهور دیور نیز علاقه خاصی به رنگ رزگلد دارد. این شرکت در هفتادمین جشن تاسیس خود از نسخه جدیدی از جواهراتش رونمایی کرد که در طراحی و ساخت آنها از رزگلد استفاده شده بود.

قصد خرید طلا دارید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت می توانید به سایت طلا فروشیم اینترنتی کیش طلا مراجعه کنید . تنها با جند کلیک محصول مورد نظر خود  را خریداری نمایید.