برای اینکه به خوبی با جزئیات مد طلای سال ۲۰۲۰ آشنا شوید، از شما دعوت می‌کنیم  5 مورد زیر را مدنظر داشته باشید. تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

زنجیرهای بسیار بزرگ

زنجیر طلا که بسیار بزرگ ، شکل و شمایل فانتزی به تیپ شما می‌بخشند. تا قبل از سال ۲۰۲۰ از این زنجیرها فقط برای مراسم خاصی می‌شد استفاده کرد. اما از سال آینده چون قرار است طلاهای سایز بزرگ مد شوند، می‌توانید با خیال راحت هر جا که دوست دارید از آنها استفاده کنید.

مروارید

زیورآلات مرواریدی از کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین سنگ‌های قیمتی است که همیشه در بازار طلا و جواهر موجود است. قدیم‌ها فقط زنان پیر و میانسال سراغ مروارید می‌رفتند، اما چندین سال است که زنان جوان هم عاشق این سنگ طبیعی شده‌اند و برای تیپ‌های ساده اما شیک خود از زیبایی مروارید استفاده می‌کنند.

گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ (Hoop)

گوشواره‌های حلقه‌ای چند سال پیش هم مد شده بودند و در اندازه‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی در بازار عرضه می‌شدند. این زیور آلات هیچ وقت کنار گذاشته نشدند و همچنان در میان مردم محبوبیت داشتند. اما گویا در سال ۲۰۲۰ قرار است به یکی از ترندهای اصلی تبدیل شود و مد سال آینده باشد.

زیورآلات نقره‌

نقره و زیورآلات نقره در سال ۲۰۲۰ محبوب خواهند شد. در حال حاضر هم مصنوعات بسیار زیبایی از جنس نقره در بازار وجود دارد. اما در سال آینده میلادی باید منتظر مدل‌های جدیدتر و جذاب‌تر از زیور آلات نقره باشیم.

جواهرات با طرح دریا

در سال ۲۰۲۰ شاهد حضور طلا و جواهراتی خواهید بود که به دریا و موجودات دریایی ربط خواهند داشت. هر چیزی که به دریا مربوط شود می‌تواند الهام‌بخش ساخت و طراحی چنین طلاهایی باشد. از صدف و موج دریا گرفته تا رنگ و شکل دریا.

برای کسب اطلاعات در مورد قیمت طلا و هم چنین خرید طلا کم اجرت می توانید به سایت فروشگاه آنلاین طلا و جواهر کیش طلا مراجعه کنید و تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.