استفاده از طلا و جواهرات در مردها موضوع جديد و تازه‌اي نيست كه به سال‌هاي اخير ربط داشته باشد. در مصر باستان مردها به وفور از زيورآلات استفاده مي‌كردند و تاتونخامون يكي از پادشاهاني بود كه همه نوع زيورآلاتي داشت.

در طول قرن‌هاي گذشته مردها هميشه از انواع چشم‌زخم، گوشواره طلا ، هدبند فلزي، گردنبند، پيرسينگ بدن، انگشتر طلا ، پابند، دستبند، مدال و سنجاق سينه استفاده كرده‌اند و همچنان نيز اين زيورآلات در بين برخي از مردان مدرن و امروزي رواج دارد.

جالب است بدانيد در گذشته چنين بوده كه هر چه طلا يا جواهر درخشش بيشتري داشته، براي مردها جذاب‌تر بوده و حتما از آن براي تكميل تيپ و ظاهر خود استفاده مي‌كردند.

گردنبند و زنجيرهاي آويز

چه مدلي براي مردان مناسب است: زنجير طلاي رزگلد ساده / زنجير طلاي زرد با سنگ قهوه‌اي / زنجير نقره استرلينگ بلند با آويز يا مدال از جنس نقره

با چه لباسي بايد ست كرد: يك تي‌شرت ساده و بدون طرح، شلوار جين راسته با جوراب و كفش ورزشي

توضيحات كارشناس: شما با استفاده از اين زنجيرها مي‌توانيد تيپ ساده‌ و تكراري تي‌شرت و شلوار جين را به يك ظاهر متفاوت و جديد تبديل كنيد.

انگشترهاي پهن و مردانه

چه مدلي براي مردان مناسب است: انگشتر نقره استرلينگ / انگشتر مربعي از جنس برنج / انگشتر ساده از جنس طلاي سفيد / انگشتر از جنس پلاتين

با چه لباسي بايد ست كرد: اين‌گونه انگشترها را بهتر است با لباس‌هاي جين و لي ست كنيد، يا لباس‌هاي گل‌دار

توضيحات كارشناس: براي اينكه غيررسمي و ماجراجو به نظر برسيد مي‌توانيد از انگشترهاي پهن استفاده كنيد زيرا اين اكسسوري اغلب با لباس‌هاي كژوال و غيررسمي استفاده مي‌شود.

دستبند 

چه مدلي براي مردان مناسب است: دستبند النگويي از جنس نقره استرلينگ / دستبند چرمي مشكي / دستبند چرمي آبي‌رنگ / دستبند سنگي به رنگ مشكي با تزئينات نقره‌اي

با چه لباسي بايد ست كرد: اين اكسسوري‌ها را مي‌توان تقريبا با هر تيپي ست كرد؛ از پيراهن مردانه گرفته تا تي‌شرت ساده و حتي كت‌هاي اسپرت يا مجلسي. فقط كافيست دستبندها را در كنار ساعت مچي استفاده كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دانشنامه طلا  و هم چنين خريد طلا  كم اجرت مي توانيد به سايت فروشگاه آنلاين طلا و جواهر مراجعه كنيد و تنها به چند كليك محصول مورد نظر خود را خريداري نماييد.