طراحي اسم با طلا اين مزيت را دارد كه مطمئن مي‌شويد، زيورآلاتي كه خريداري كرده‌ايد را هيچ‌ فرد ديگري در اطراف شما ندارد. يعني يك وسيله زينتي ارزشمند داريد كه منحصرا براي خودتان طراحي و ساخته شده است.

طراحي اسم با طلا براي خانم‌ها

در بحث زيورآلات و طلا و جواهر، هميشه خانم‌ها گزينه‌هاي بيشتري نسبت به مردان دارند. از انگشتر طلا گرفته تا گردنبند، دستبند، پابند و گوشواره طلا مي‌توان براي خانم‌ها طلا سفارش داد و خريد. همه اين اقلام هم قابليت اين را دارند كه بر اساس طراحي اسم ساخته شوند. يعني چه؟ يعني مي‌توانيد گوشوارهاي از اسم خود بياويزيد، يا سفارش دهيد گردنبندتان با اسم خودتان طراحي و ساخته شود. انگشتري كه هر روز به دست داريد، به اسم خودتان مزين شده باشد. يا حتي روي دستبند هم نامتان حكاكي شده باشد.

طراحي اسم با طلا براي خانم‌ها متنوع‌تر و ساده‌تر است. به اين دليل كه هر تيپ و مدلي را مي‌توان براي خانم‌ها در نظر گرفت. اما در مورد مردان اين حق انتخاب وجود ندارد.

گوشواره طلا حرف ه

در مورد طراحي اسم با طلا براي خانم‌ها بايد چندين فاكتور را مدنظر داشت. اول از همه بايد بر اساس سبك زندگي و تيپ لباس پوشيدن خود طراحي اسم را سفارش دهيد. اگر از عاشقان طلا و جواهر هستيد و اغلب تيپ‌هاي زنانه و رسمي داريد، بهتر است سراغ طرح‌هاي تماما طلا برويد. يعني هيچ متريال‌ ديگري همچون سنگ، چرم يا بافت در سفارشتان وجود نداشته باشد. مثلا گردنبندي با زنجير طلا و اسمي از طلا كه به زنجير وصل شده گزينه مناسبي براي شما خواهد بود. يا دستبندي كه اسم شما روي پلاك طلا نوشته شده و به زنجيري از طلا وصل شده بيشتر با سبك زندگي شما همخواني خواهد داشت تا دستبندي كه در طراحي آن سنگ يا چرم به كار رفته.

طراحي اسم با طلا براي آقايان

زيور آلاتي كه طراحي اسم دارند مختص خانم‌ها نيستند. اگرچه هيچ مردي در هيچ كجا يدنيا گوشواره‌اي از اسم خود را از گوشش آويزان نمي‌كند، اما كم نيست شمار مردهايي كه دستبندهاي چرم و طلا از نام خود به دست دارند.

دستبند طلا حرف هه

بهترين و متناسب‌ترين زيورآلات مردانه كه مي‌توان با طرح اسم پيشنهاد داد، دستبند است؛ آن هم دستبند چرمي در تركيب با پلاك‌هاي طلا. براي اين منظور مي‌توانيد سفارش كنيد كه روي يك صفحه طلا نام موردنظر حكاكي شود. يا نام با خط نستعليق (يا هر طرح ديگري) نوشته و به بندهاي چرمي وصل شود.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد دانشنامه طلا و هم چنين خريد طلا كم اجرت مي توانيد به سايت فروشگاه آنلاين طلا و جواهر كيش طلا مراجعه كنيد و تنها با چن كليك محصول مورد نظر خورد را خريداري كنيد.