کلاه گیس هایی با موهای طبیعی بسیار گران هستند اما در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی از مقاومت بیشتری در انجام اقدامات زیبایی مانند صاف کردن ، فر کردن، رنگ کردن و ... برخوردارند.

با استفاده از یک شانه مناسب و متناسب با نوع الیاف آن ، الیاف را از نوک شانه کرده و به تدریج به سمت ریشه های آن بروید و در صورت نیاز برای شانه کردن آن ، از محصولی به منظور برطرف کردن گره های آن استفاده کنید .

برخی کلاه گیس ها دارای الیاف طبیعی فر هستند و برخی دیگر دارای فرهای مصنوعی هستند که هنگام شستشو، باز می شوند . برای فر کردن مجدد الیاف کلاه گیس زنانه از دستگاه های مخصوص فر کردن مو استفاده کنید و به یاد داشته باشید که نباید از درجه حرارت بالا برا فر کردن موها استفاده کنید .

در صورتی که تمایلی به استفاده از کلاه گیس ندارید ، آن را بر روی پایه مخصوص خود قرار دهید و آن را از هرگونه گرد و غبار دور نگه دارید .

اگر هر روز از کلاه گیس خود استفاده می کنید ، هر 2 الی 4 هفته یک بار آن را شستشو دهید و اگر به ندرت از آن استفاده می کنید، شستشوی آن به صورت ماهانه کافی است .

اگر همیشه از کلاه گیس استفاده می کنید ، از مراقبت از موهای خود غافل نشوید . تمیز نگه داشتن موها و پوست سر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش اساسی در تمیز ماندن طولانی مدت کلاه گیس خواهد داشت. اگر دارای موهای خشک هستید ، آن را مرطوب نگه دارید که این کار بر روی کلاه گیس تاثیری نمی گذارد اما موهای شما را سالم نگه خواهد داشت .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و نگهداری آن میتوانید به سایت kolahgiss.ir مراجعه کنید.