معالجه شش دندان جلو، کاملاً برای بهبود زیبایی این دندان ها و داشتن لبخندی زیبا است و بیشترین محبوبیت را در بین بزرگسالان دارد. دلیل اصلی اینکه بیماران ممکن است به جای دنبال کردن یک درمان کامل، بریس را فقط برای شش دندان جلویی خود انتخاب کنند، کوتاه بودن بازه زمانی و کاهش هزینه قابل توجهی برای آنها است.

به طور متوسط، ​سرعت درمان ارتودنسی فاصله دندان های جلویی بسته به نوع دندان و شکل منحصر به فرد ممکن است بین 3 تا 6 ماه طول بکشد. این درمان احتمالا کمتر از نصف زمان درمان کامل ارتودنسی باشد که ممکن است بین 1 سال تا 3 سال طول بکشد. با این حال، کاهش زمان درمان معمولاً با محدودیت درمان همراه است.

توجه به این نکته مهم است که درمان ها می توانند سریعتر انجام شوند، در حالی که برخی از درمان ها کمی بیشتر طول می کشد. همه چیز بستگی به شلوغ بودن یا فاصله دندان های شما دارد.

بریس دندان جلو

اگر ترجیح می دهید فقط برای شش دندان جلویی خود بریس تهیه کنید، بی نظمی های فکین و مشکلات اساسی در مورد دندان نیش شما برطرف نمی شود. خطرات طولانی مدتی در ارتباط با این درمان ناقص وجود دارد، از جمله ساییدگی غیر طبیعی دندان ها یا افزایش خطر عود ارتودنسی (به این معنی که دندان های شما به موقعیت اولیه خود باز می گردند).

محدودیت های دیگری نیز برای درمان تنها شش دندان جلویی شما وجود دارد. یک زمان درمان کوتاه یا کاهش یافته ممکن است دندان های شما را کاملاً صاف نکند و آنها کمی شلوغ باقی بمانند.

همانند سایر روش های درمان ارتودنسی، قیمت نصب بریس برای شش دندان جلو ممکن است متفاوت باشد. به عنوان یک دستورالعمل کلی، بسته به هزینه های ارتودنتیست و نیازهای فردی شما ممکن است هزینه های بیشتری داشته باشد.

انتظارات ما از ارتودنسی دندان های جلو

این مسئله واقعاً برای بسیاری از افراد جذاب است، خصوصاً افرادی که می خواهند در اسرع وقت، روند کار را به پایان برسانند. هنگامی که فقط روی 6 دندان جلوی خود ارتودنسی انجام می دهید، می توانید یک بازه زمانی کوتاه از 4 تا 10 ماه را ببینید!

همانطور که قبلاً به آن اشاره کردیم، سرعت درمان و هزینه پایین این نوع ارودنسی، هر دو از مزایای اساسی است که افراد می توانند هنگام استفاده از ارتودنسی بر روی شش دندان جلویی خود از آن بهره ببرند.

منبع: https://www.orthodoctor.ir/