کلاه گیس هایی با موهای طبیعی بسیار گران هستند اما در مقایسه با کلاه گیس های مصنوعی از مقاومت بیشتری در انجام اقدامات زیبایی مانند صاف کردن ، فر کردن، رنگ کردن و ... برخوردارند

کلاه گیس را بر روی سینک نگه داشته و الیاف آن را به آرامی درون مشت خود فشار دهید. از اعمال کردن فشار بیش از حد بر روی الیاف خودداری کنید ، در غیر اینصورت ممکن است باعث حالت گرفتن و یا شکسته شدن آن ها شود . از شانه کردن الیاف کلاه گیس در زمانی که هنوز مرطوب است خودداری کنید، این امر باعث صدمه دیدن و ریزش الیاف آن خواهد شد .

اگر یک کلاه گیس زنانه با موی بلند دارید را بر روی یک حوله بزرگ قرار دهید و همانطور که بر روی آن قرار دارد، حوله را رول کنید . در هنگام قرار دادن کلاه گیس بر روی حوله، الیاف را مرتب کنید تا بعد از رول کردن حوله ، تغییر شکل و حالت پیدا نکند .

با استفاده از اسپری های حالت دهنده، به الیاف کلاه گیس حالت بدهید. به خاطر داشته باشید که در هنگام استفاده از اینگونه اسپری ها، آن در فاصله 25 تا 30 سانتی متری از کلاه گیس قرار دهید . در صورتی که الیاف کلاه گیس مورد نظر، فرفری است، از اسپری موس برای حالت دادن به آن استفاده کنید .

کلاه گیس را بر روی پایه مخصوص آن قرار داده و در مقابل نور خورشید قرار دهید تا الیاف آن به خوبی خشک شوند و تا زمانی که کاملا خشک نشده آن را شانه نکشید . اگر کلاه گیستان دارای الیاف فرفری است، با دستان خود به آن حالت دهید .

در صورتی که برای خشک کردن الیاف کلاه گیس عجله دارید ، آن را بر روی سر خود قرار داده و با استفاده از باد ملایم سشوار آن را خشک کنید .

 

( برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس و یا نگهداری آن می توانید به سایت kolahgiss.irمراجعه کنید.)