یکی از دغدغه های اشخاصی که کلاه گیس مصنوعی استفاده میکنند رنگ و ظاهر کلاه گیسشان است. آن ها میخواهند بدانند آیا موهای این کلاه گیس ها رنگ میشود یا نه؟ اگر میشوند نحوه رنگ کردنشان چگونه است؟ آیا مشابه رنگ کردن کلاه گیس طبیعی است؟

نحوه رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی با رنگ مو

آرایشگران و متخصصان مو بر این عقیده هستند که برای رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی به هیچ عنوان نباید از رنگ موی معمولی برای موهای انسانی استفاده کرد. زیرا باعث وارد شدن آسیب و در نهایت خراب شدن آن ها میشود. برای رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی یا روشنتر کردن آن روش های زیادی به جز رنگ موی معمولی وجود دارد و به هیچ عنوان نباید فکر کرد که این کلاه ها مشابه کلاه گیس شیمی درمانی و طبیعی رنگ میشوند.

قدم اول: درست کردن رنگ موی کلاه گیس

اولین قدم ساختن و آماده کردن رنگ است. همانطور که گفته شد شما باید از رنگ جوهر برای رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی خودتان استفاده کنید. میتوانید رنگ را در فروشگاه های بزرگ و یا جاهایی که لوازم آرایشی میفروشند تهیه کنید.

قدم دوم: رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی

حالا که الکل را به نسبت مد نظر به جوهر اضافه کرده اید، رنگ شما آماه است. و تنها مانده که به کلاه گیس اعمال کنید. برای اینکار یک پایه برای کلاه گیس درست کنید تا کلاه را روی آن قرار داده و اقدام به رنگ کردنش کنید. اگر برایتان مقدور است در حیاط خانه اینکار را انجام دهید اگر نه، در محلی مثل حمام اینکار را انجام دهید. دستکش دست کنید و با فاصله کمی روبروی کلاه گیس قرار بگیرید.

با دست بخش های مختلف موها را بگیرید و رنگ را به آرامی روی دسته برداشته شده اسپری کنید. به همین شکل تمام رشته موها را اسپری کنید. رنگ را تنها به روی موها اعمال نکنید، بلکه شما باید زیر موها را نیز رنگ کنید. حدود دو تا ۳ دقیقه اسپری کنید و بعد از اینکه مطمئن شدید همه موها رنگ شده اند. یکبار دیگر همین روند را انجام دهید.

قبل از اینکه کلاه گیس زنانه یا مردانه را خشک کنید با کمک یک برس کل موها را شانه کنید سپس وارد مرحله بعد شوید.

قدم سوم: شستن کلاه گیس و خشک کردن آن

اکنون کار رنگ کردن کلاه گیس مصنوعی به اتمام رسیده و باید آن را خشک کنید. یک جای امن پیدا کنید که ترجیحا در معرض نور خورشید باشد تا کلاه گیس خیلی زودتر خشک شود. البته بسته به اینکه چقدر آن را رنگ کرده اید ممکن است کمی طول بکشد تا کلاه گیس کاملا خشک شود. زمانی که فکر کردید خشک شده، تمام بخش های آن را چک کنید تا مطمئن شودی جایی از آن هنوز خیس نباشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید کلاه گیس های طبیعی و یا مصنوعی می توانید به سایت kolahgiss.ir مراجعه کنید.