ابتدا تور اضافی کلاگیس را قیچی کنید.

روش اول:تمام موهای کلاه گیس را به سمت عقب جمع کنید و با دقت تور با فاصله میلی متری ببرید.

روش دوم: تور را با فاصله کمتر از یک سانتیمتری قیچی کنید و یا در هنگام استفاده از کلاه گیس مقدار کمی کرم پودربه لبه های تور بزنید که روی صورت محو شود.

اگر موهای بلند یا حجیم دارید و می خواهید از یک کلاه گیس زنانه طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید ، می توانید ازیک کلاه توری مخصوص برای جمع کردن مو استفاده کنید.

در صورتی که برای چسباندن کلاه گیس از چسب دوطرفه استفاده میکنید

ابتدا پوست پیشانی خود را با آب و صابون بشویید، سپس پوست را با مقداری الکل تمیز کنید و بعد یک طرف از لایه محافظ چسب را جدا کرده و سپس چسب را روی پوست خود بچسبانید

در مرحله بعد کلاگیس را روی سر قرار داده و لبه هایش را کمی به سمت عقب تا کرده و لایه محافظ دوم چسب را نیز جدا کنید،سپس لبه کلاگیس را روی چسب قرار داده و به کمک سشوار به چسب گرما بدهید تا نرم تر شود، بعد با انگشتان دست روی تور فشار دهید تا چسبانده شود.

بعد از استفاده. برای در آوردن کلا گیس از سر،قسمت توری را که با چسب به پیشانی چسبانده اید را به آرامی و احتیاط بکشید تا کنده شود،سپس برای از بین بردن آثار چسب میتوانید از ريموور مخصوص استفاده کنید

روش شانه کردن:

 

همیشه قبل و بعد از استفاده از کلاه گیس زنانه ویا مردانه موها را طبقه طبقه از پایین تا بالا به صورت پلکانی شانه کنید دقت کنید که تمام قسمتها بخصوص کف کلا گیس شانه شود تا از گره خوردن موها در کف هیرپیس جلوگیری شود.