با کلاه‌گیس خود نخوابید

گرچه ممکن است خوابیدن با کلاه‌گیس، به خصوص بعد از یک روز طولانی و خسته کننده، بسیار وسوسه انگیز باشد، اما به عنوان یک توصیه ساده شما هیچگاه چنین اشتباهی را مرتکب نشوید. خوابیدن با کلاه‌گیس باعث به هم تنیده شدن موها، الیاف و بخش های مختلف آن به هم میشود. و وقتی بیدار میشوید ممکن است به طور کلی استایل و ساختار کلاه خراب شده باشد.

 

2با کلاه‎‌گیس خود دوش نگیرید

به عنوان کارشناس خدمت شما عرض میکنیم که جهت نگهداری از کلاه گیس تا انجا که برایتان مقدور است موهای کلاه گیس را نزدیک آب نبرید. برای مثال هیچوقت کلاه-گیس را به حمام، استخر یا مکان های مشابه نبرید. حتی اگر در منطقه ای زندگی میکنید که همیشه خدا بارانی است یا رطوبت هوا زیاد است فکری به حال خود کنید تا کلاه‌گیستان خراب نشود.

3 موهای کُلاه‌گیس را خودتان کوتاه نکنید

با اینکه نگهداری از موهای طبیعی و کلاه‌گیس با هم بسیار متفاوت است اما کار نگهداری و کوتاه کردن هر دو مورد را باید تنها به دست آرایشگران یا کسانی که تخصص اینکار را دارند بسپارید. هیچوقت حتی اگر کلاه گیس طبیعی زنانه دارید خودتان اقدام به برش یا کوتاه کردن موهایش نکنید. مگر اینکه حرفه ای باشید. این امر به خصوص به خاطر تنوع در جنس و استایل کلاه‌گیس بسیار مهمتر است.

 

اگر اینکاره نیستید کُلاگیس خود را به یک آرایشگاه یا سالن زیبایی ببرید که همزمان با آرایش موی طبیعی انسان میتواند کارهای مراقبت، نگهداری و کوتاه کردن کلاه گیس ها را نیز انجام دهد. سعی کنید یک آرایشگاه خوب در اطرافتان برای اینکار پیدا کنید وگرنه از خیر کوتاه کردن مو بگذرید.

 

4 مراقبت از موهای خود را فراموش نکنید

گذاشتن وقت و صرف هزینه جهت مراقبت و نگهداری از کلاه گیس زنانه یا مردانه کار مفید و درستی است اما این موضوع نباید باعث شود که کمتر به موهای خود رسیدگی کنید. فراموش نکنید که حتی اگر با ریزش مو شدید مواجه هستید یا موهای نازک و شکننده ای دارید باز هم ارزش نگهداری دارند و باید مراقب آن ها باشید. اگر موهایتان میریزد سعی کنید همزمان به دنبال دارو و درمان مناسبی برای قطع یا کاهش ریزش مو هم باشید.