کلُاه-گیس ها از دیربار جزء لوازم شخصی زینتی بودند و معمولا برای پرپشت نشان دادن موها استفاده میشدند. از قدیم عقیده بر این بوده که هرچه موها بلندتر و ضخیم تر باشند شخص زیبایی بیشتری دارد. اما امروزه هدف از داشتن کلاه گیس تنها زیبایی نیست. زیرا برای مثال برخی از افراد سرطانی برای دوره درمان خود کلاه گیس شیمی درمانی میخرند. ما در این مقاله میخواهیم به شما کمک کنیم تا یک کلاه گیس ارزان قیمت برای خود خریداری کنید.

برای خرید کلاه گیس ارزان قیمت باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

جنس

کلاه-گیس‌ها از جنس های مختلفی ساخته میشوند. اما به طور کلی ما آن ها را در دو دسته کلاه گیس طبیعی و مصنوعی قرار میدهیم. انواع طبیعی از موهای طبیعی انسانی ساخته میشوند و مصنوعی نیز از الیاف صناعی غیر انسانی. هرچه کلاه گیس طبیعی تر باشد گرانتر است و برعکس اگر مصنوعی باشد ارزانر است. بنابراین برای خرید کلاه گیس ارزان قیمت باید انواع مصنوعی را خریداری کنید.

رنگ

معمولا موهای کلاه گیس زنانه را در برخی از آن ها رنگ میکنند. از این حیث نمونه های رنگی کمی گرانتر هستند. زیرا برای ساخت آن ها از الیاف رنگی استفاده میشود. برای خرید ارزانتر سعی کنید رنگ های پایه کلاه-گیس مثل مشکی را خریداری کنید.

استایل

برای خرید کلاه گیس ارزان ساده ترین مدل و استایل را انتخاب کنید زیرا هرچه روی آن بیشتر کار شده باشد قیمت بیشتری دارد.

اندازه بلندی و کوتاهی

به نظر میرسد که کلاه گیس های کوتاه تر به خاطر اینکه میزان مواد و موهای بکار رفته در آن ها کمتر است قیمت کمتری دارند و میتوان آن ها را با کمترین قیمت خریداری کرد. مخصوصا اگر مصنوعی باشند.

ایرانی یا خارجی

کلاه-گیس های خارجی به دلیل داشتن کیفیت بالا و تغییرات ارزش ارز معمولا گرانتر هستند بنابراین برای خرید کلاه گیس ارزان قیمت بهتر است خارجی نخرید.

بلند مدت یا کوتاه مدت

کلاه گیسهایی که برای استفاده طولانی مدت مورد استفاده قرار میگیرند کیفیت بالایی دارند و از استانداردهای بهداشتی و ایمنی بالایی برخوردا هستند بنابراین قیمت بیشتری دارند. برای مثال کلاه گیس شیمی درمانی اینگونه است. اما اگر فقط برای یک دوره کوتاه مدت میخواهید کلاه داشته باشید یک کلاه گیس ارزان بخرید.