روش های مختلفی برای خرید کلاه گیس زنانه و مردانه وجود دارد. فرقی نمیکند کجا هستید چه در خانه یا چه در هر شهری از ایران، میتوانید به راحتی آب خوردن هر نوع کلاه-گیسی که دوست دارید را متناسب با سلیقه و شرایط خود بخرید. ما برای کسانی که در اینترنت سرچ میکنند که از کجا کلاه گیس بخرم؟ این مقاله را آماده کرده ایم که امیدوارم مفید باشد.

2 جایی که میتوانید از آن کلاه گیس طبیعی و مصنوعی بخرید

اینترنتی

این روزها همه چیز را میتواند با یک کلیک از طریق اینترنت خریداری کرد. (حتی چیپس و پفک). خوشبخانه ما در ایران جدیدا میتوانیم از طریق اینترنت اقدام به خرید کلاه گیس ارزان و خوب کنیم. بازار این موهای مصنوعی داغ است و هم میتوان انواع کُلاه-گیس نو خرید و هم به کلاه گیس دست دوم دسترسی داشت.

· از کجا کُلاه-گیس نو بخرم: برای خرید میتوانید در اینترنت سرچ کنید. یکی از فروشگاه ها اینترنتی که به صورت آنلاین کلاه‌گیس میفروشند را پیدا کنید و وارد آن شوید. میان محصولات فروشگاه بگردید، قیمت ها را مقایسه کنید و با خواندن جزئیات محصول برای خود یک کلاه گیس بخرید. برای خرید اینترنتی کلاه گیس میتوانید به این سایت مراجعه کنید (https://www.kolahgiss.ir/)

· دست دوم: اگر نمیخواهید یا توان خرید کلاه گیس-گران را ندارید میتوانید وارد سایت هایی مثل دیوار و شیپور شوید و به دنبال کسانی بگردید که کلاه-گیس دست دوم خود را برای فروش در این سایت ها قرار داده اند

حضوری

 

در همه شهرها میتوان مغازه هایی را پیدا کرد که این کلاه ها را خرید و فروش میکنند. اما از آنجایی که ممکن است انواع بی کبیفیت و تقلبی را به شما بفروشند نمیتوان به همه اعتماد کرد. با پرس و جو بهترین مغازه را پیدا کنید و برای خرید به آنجا بروید. برای مثال اگر در تهران زندگی میکنید میتوانید برای خرید کلاه گیس به این آدرس بروید (تهران - خیابان طالقانی - نبش ایرانشهر - جنب بانک تجارت - پلاک 282 - طبقه 5 (نزدیک ایستگاه مترو طالقانی و ایستگاه مترو فردوسی) یا با شماره تلفن های (88307906-88845766- 88820817-88840872) با آن ها تماس بگیرید. با مراجعه به این آدرس میتوانید با مشاوره رایگان بهترین و با کیفیت ترین جنس های خارجی را تهیه کنید و حتی اگر بیماری سرطنی دارید و در عین حال توانایی مالی ندارید روی کمکشان حساب باز کنید.